تعمیر پنل شکسته تلویزیون

آشنایی با انواع ترمز الکتروموتور

تعمیر پنل شکسته تلویزیون

۵ بازديد

تعمیر LED خراب تلویزیون یکی از مسائلی است که ممکن است با آن مواجه شوید و به دنبال راه حل مناسب برای رفع آن باشید. همانطور که می دانید LED و LCD جزء اصلی و ضروری هر تلویزیون هستند. موضوع تعمیر پنل خراب تلویزیون باعث شده تا بسیاری از افراد با هزینه های قابل توجهی روبرو شوند. معمولا هزینه تعمیر دستگاه های دیجیتال زیاد است و گاهی اوقات هزینه ای برای تعمیر آن ندارد. تعمیر پنل خراب تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی معمولا امکان پذیر نیست اما ممکن است ایرادات فنی دیگری نیز روی این قطعه وجود داشته باشد که با پرداخت هزینه معقول تری می توانید آنها را تعمیر کنید.

هزینه برخی از قسمت های پنل تلویزیون در مقایسه با پنل کلی بسیار کمتر خواهد بود. تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی هر کدام روش های تعمیر مختلفی دارند که در مقاله تعمیر آنلاین به آن ها پرداخته ایم.

تعمیر ال ای دی خراب تلویزیون

مهمترین سوالات مطرح شده در مورد تعمیرات تلویزیون ال ای دی، ال سی دی و پلاسما مربوط به شکستگی پنل و اجزای آن می باشد. مشتریانی که برای خدمات پس از فروش به نمایندگی تعمیر تلویزیون شکسته مراجعه می کنند می پرسند که آیا پنل خراب تلویزیون قابل تعمیر است یا خیر؟ اگر امکان تعمیر وجود دارد، هزینه آن چقدر است؟

متخصصین تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با توجه به اینکه سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود دارند. در نگاه اول اجزای پنل تلویزیون را بررسی می کنند و قسمت های مختلف ساختار پنل را بررسی می کنند تا ببینند تلویزیون نیاز به تعمیر دارد یا خیر. پنل تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی شامل قسمت های مهم و حیاتی سیستم های تلویزیون مانند صفحه نمایش یا نمایشگر اصلی (عمده) می باشد. تلویزیون ماژور دقیقاً روی صفحه یا صفحه دستگاه تنظیم می شود.

لامپ های نور پس زمینه در پشت صفحه تلویزیون وجود دارد که از نور در برابر صفحه های پلاریزه محافظت می کند. پنل های پلاریزه به دلیل وجود لامپ های نور پس زمینه می توانند نور صفحه را تا حد زیادی تامین کنند و شما را وادار کنند که تمام نقاط سطح پنل را به صورت یکنواخت تماشا کنید.

 

تعمیر تلویزیون شکسته

 

حال کافی است فرض کنید صفحه نمایش شما دچار ضربه شدید شده است، از آنجایی که ضربه های قوی به صفحه تلویزیون باعث شکستن صفحه نمایش می شود، باید به فکر تعمیر آن باشید و هزینه نسبتا بالایی را برای تعمیر آن اختصاص دهید. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم تعمیر تلویزیون ال ای دی خراب هزینه های متفاوتی دارد که باید به آن توجه کنید.

تعمیر ساختار اصلی و صفحه نمایش شکسته

همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم، می دانید که ساختار اصلی یا صفحه نمایش در تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی به گونه ای طراحی شده است که تعمیر آن غیر ممکن است. این موضوع را در تمامی برندها و مدل های تلویزیون ال ای دی، ال سی دی مشاهده می کنید; بنابراین اگر رشته تلویزیون شما ضربه محکمی خورد، پس از بررسی و استعلام تعمیر پنل آن، می توانید آن را تعویض کنید.

ماژورهای آسیب دیده فقط قابل تعویض هستند و امکان تعمیر آنها وجود نخواهد داشت، اما اگر دیدید نور پس زمینه صفحه نمایش یا صفحات پلاریزه آسیب دیده است، بهتر است اقدامات لازم را برای تعمیر آن انجام دهید تا هزینه تعویض کاهش یابد.

تعمیر خرابی تلویزیون ال ای دی پلاسما

از آنجایی که ساختار پنل های پلاسما نسبت به مدل های دیگر تلویزیون متفاوت است، هزینه شکستن آن نیز با توجه به نوع تلویزیون متفاوت خواهد بود. در این مدل تلویزیون نور پس زمینه وجود ندارد.

تلویزیون های پلاسما دارای پنل های شیشه ای یا کپسول مانند هستند، کپسول شیشه ای این پنل ها در اثر ضربه می شکند. در نتیجه باید به فکر پنل دیگری برای تلویزیون پلاسما خود باشید، زیرا تنها راه تعمیر تلویزیونی که پنل آن بر اثر ضربه خراب شده است، تعویض آن است.

در اکثر تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی برندهای مختلف، قیمت تعویض پنل توسط شرکت های سازنده آن تلویزیون ها تعیین می شود. در حال حاضر با توجه به هزینه های مختلف از جمله حمل و نقل و مالیات های تحمیل شده به بخش های صنعتی و تولیدی که نشان دهنده ارزش تلویزیون و برند مورد نظر است، در اکثر مواقع در صورت خرابی تعمیر تلویزیون مقرون به صرفه تر خواهد بود.

تعمیر پنل خراب تلویزیون برند سونی

از دیگر موارد مهم و تخصصی در زمینه سرویس تلویزیون های هوشمند می توان به تعویض یا تعمیر پنل تلویزیون سونی اشاره کرد. تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی از نوع iFix می باشد، iFix نوعی روش تعمیر با ابزار پیشرفته و تخصصی می باشد. بسیاری از افرادی که از تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی سونی استفاده می کنند در صورت آسیب دیدن پنل آن را تعویض کرده و به مراکز خدمات رسانی مراجعه می کنند.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه زمانی باید پنل تلویزیون سونی را تعویض کرد؟ به طور کلی وقتی تلویزیون های سونی به شدت آسیب می بینند، زمان تعویض پنل آن ها فرا می رسد. در نتیجه در صورت آسیب زیاد پنل تلویزیون سونی به جای صرف هزینه برای تعمیر آن بهتر است گزینه تعویض پنل را انتخاب کنید زیرا با استفاده از تعمیر دیگر نمی توان کیفیت ساخت.

 

تعمیر تلویزیون

 

البته اگر تصمیم به تعمیر صفحه نمایش شکسته تلویزیون دارید پیشنهاد می کنیم از این کار خودداری کنید زیرا در برخی موارد هزینه تعمیر ال ای دی خراب تلویزیون برابر با تعویض پنل جدید است پس بهتر است پنل تلویزیون خود را تعویض کنید.

نتیجه گیری برای خدمات تعمیر LED تلویزیون خراب

در حال حاضر با افزایش برندهای مختلف در زمینه تولید تلویزیون هوشمند، ارائه خدمات و خدمات پس از فروش تعمیرات تلویزیون، بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته و بر محبوبیت برند مورد نظر می افزاید.

یکی از مهمترین مزایای ارائه تعمیرات و خدمات به مشتریان افزایش سطح اعتماد و اطمینان مشتریان نسبت به برند مورد نظر است. بنابراین اگر تصمیم به خرید تلویزیون هوشمند دارید، بهتر است برندی را انتخاب کنید که پس از خرید بهترین امکانات را به شما ارائه دهد.

در پایان

تعمیر ال ای دی خراب تلویزیون یکی از ابتدایی ترین خدمات مربوط به پنل تلویزیون می باشد و فرد در صورت داشتن مهارت و تخصص کافی در این زمینه می تواند این کار را انجام دهد. امروزه بسیاری از برندها سعی در استفاده از بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان دارند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. حال در انتهای مطلب از شما می خواهیم نظرات و پیشنهادات خود را در مورد تعمیر تلویزیون شکسته ال ای دی و ال سی دی خراب با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.